Hemma igen

Phu! Fan vad roligt jag har haft det med pojken min! Han är tamejfan helt underbar. Ibland ;)

Shoppat, ätit god mat, gått runt i stan, fikat, Universeum och Liseberg. Även varit Mölndal och även ätit med mina föräldrar efter lämningen av oss i Gbg.

Så skönt att få komma bort lite.
Men även skönt att återgå till vardagen och till det liv som en postanställd ;)

Blev inte jättemycket shopping så jag tänkte att efter midsommar blir det nog en ny garderob. Med tanke på att den nuvarande inte rymmer alla mina kläder.

Nä. Det är jobb som gäller framöver. Jobb kommer det även bli. Fått ett schema där varje dag innefattar minst 7h i Juni månad. Känns toppen!

Innan garderoben är det gymkort som gäller. Badadadadaaammm!!

Nu. Åter till vardagen. Jobb imorgon!

Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback