Forts.

Gjorde bara två av grejerna på listan -.- jobb och träning. Johan kommer ändå inte komma hit på ett tag så slipper städa ^^ pga att vi båda jobbar väldigt mycket om någon undrade varför.

Snart 4 månader tills vi åker iväg. Känns otroligt bra faktiskt. Älskling tjatar om att vi ska boka snarast vilket gör mig nervös men glad^^ hihi.

Om ni vill veta hur det går på jobbet...
Jag har aldrig haft så kul som senaste dagarna. Jag övar ju SOM SAGT nytt distrikt och övar därmed med min kollega Robin. Efter två timmar blir man sjukt trött och inser att man inte ens klarat av hälften.....då går allting utför.

Sammanfattar dagens övning;
- full koncentration, börjar det med
- över bron som man håller tummarna för att den håller
- kör för fort i hålor
- studsar upp i taket
- Robin har inget bälte
- posten flyger rundor
- Robin flyger rundor
- in i en buske
- blommor i hela bilen
- Robin är allergisk mot pollen
- konstaterandet av att det är fullt av blommor i hela bilen blir för mycket
- jag skrattar = får ingen luft
- Robin gråter av skratt
- den läskiga tanten är påväg mot oss
- helt plötsligt är det fullt ös med teamworket
- båda viker sig och kippar efter andan
- tanten har nu hunnit fram
- tanten är läskig
- vi kör därifrån
- gråter lite till
- Linn får ont i ryggen
- Robin tar över
- Robin kör till sist in i elstolpen....hemma på postens parkering.

En liten sammanfattning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback