Helgen

Det blev ingen sovmorgon trots starten kl 08:45. Vart tvungen att gå upp kl 7 för att sedan köra direkt hem från Johan.

Var och åt på Hotel Tylösand igår med några av hans släktingar. Väldigt mätt och väldigt trött.

Det var en såndär tre-rätters-shit när man inte riktigt vet vilken gaffel/kniv/sked man ska börja med ;) plus att jag BARA ANTAR att jag fick några blickar på mig när jag bytte sida på kniv och gaffel eftersom jag äter på fel sätt. Hehehehe.

Har bara jobbat i typ två timmar idag. När jag kommer hem står brorsan i köket och gör frukost. Missat skolan i princip. Visst. Gör ingenting för min del. Så vi kollade ikapp våra missade BB-avsnitt.

Fan vad jag har frossat nu....och.....vänta....yepp! Där kom ångesten med ^^ ska bara precis ORKA ta mig upp ur sängen och göra något.

Fan. Det börjar bli varmt ute nu.
Wiiiiie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback