Det är okej att misslyckas.

Du. Min underbare lille vän.
Du är ju min bästa, min finaste. Jag ska aldrig prata om mitt "förflutna" med dig. För med dig vill jag egentligen bara blicka framåt. Veta att det finns en framtid, men samtidigt leva i nuet. För jag trodde .. faktiskt... aldrig att en sådan bra människa som du ens skulle kunna tycka om mig mer än som en vän. Du är fantastisk.

Jag kommer alltid stötta dig och dina beslut. Det du tar dig för. Jag vet lite mer om vad du går igenom nu. Det glädjer mig också att jag får vara en del av det. Att du erkänner att jag betyder någonting för dig, inte bara i allmänhet, utan i det du går igenom. Att jag KAN stötta dig. Att jag är viktig.

Det är okej att misslyckas. Vet du det?
Som det så fint heter .. när du faller är jag där och tar emot dig. Du ska UPP IGEN. Du ska göra det DU vill. Du ska inte leva efter andras förhoppningar. Du ska göra det DU SJÄLV vill. Det är bara det .. att du själv ska komma på det.

Jag vet inte vad du har varit med för människor innan. Men en sak .. jag dömer inte dig om du gör något fel.
Det är viktigt att lyckas .. men nästan ännu viktigare att misslyckas. Det går inte att bara nå högre och högre. Du måste falla någon gång.

Bara för att du misslyckas några gånger är du inte en misslyckad individ.

Tillfredsställ inte andras behov före ditt eget.
Du gör mig lycklig.

Jag behöver inte mer.
Du gör mig faktiskt lycklig.

Räcker inte det?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback