Vilken natt

Inatt var jag fan liten alltså. På ett dåligt sätt.

På kvällen var jag och Johan hos farmor och farfar och mormor och morfar.
Var hemma sent. Vi pratade mycket om min mammas mor och far-föräldrar.

Jag vet, att det finns någon i mitt rum ibland. Jag ser saker, hör saker.
Mamma är likadan. Hon ser också, men blir aldrig rädd pga att den hon ser är hennes farfar. Känner det typ.
Hennes farfar dog två månader innan jag föddes och han ville jättegärna träffa mig innan han gick bort.

Nu tror vi, hur dumt det än låter att det är han som är i mitt rum ibland. IBLAND. Det händer inte ofta, men har pågått i några år sådär.

Sen inatt. Jag skmtar fan inte nu. Så var han nogfan där alltså.
Och jag var SÅ glad att älskling var med. Han sov ju, men sa andå att "det är ingen fara" .. haha. Mm.

Låg i fosterställning och Johan hade en arm under och en över mig och typ låg och kramade mig.  
SÅ låg jag hela natten i princip. Ljuden är ju fan inte mänskliga! hehe.

Han kommer hit om två timmar igen. Så ska vi åka ner till Skåne tror jag. 
Göra något myyysigt.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback