jomenvisst

Har varit på ett märkligt humör. Tills jag kom till jobbet imorse. HA! alltså varade det märkliga humöret inte särskillt länge.

Ser på tavlan vad jag ska göra. Jag ska köra morgonrundan. Den till företagen. Okej.
Ja. In till kassan och kollar läget. Några express? nä. ett. okej. jaja.

Tar grejerna. Posten alltså...
Min ena kollega lägger armen om mig och menar på att .. "det är bara måndag en dag i veckan" .. nu SA han ju faktiskt inte detta. Men jag antog att han menade så. Sen kommer min andra kollega och säger till mig .. HALLÅ PIGGELIN!

Det var något nytt. Brukar vara Smulan .. och även Saltbönan. HAHA!!

Alla ...smeknamnen har en liten historia bakom sig. Men det tar vi en annan gång.
För NU .. alldeles strax kommer Maria. Vi ska in till Halmstad! :D OVANLIGT! HALMSTAD!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback