Tar tag i saker. Snart.

Det går i rätt riktining i skolan.
Lite sent kanske? Men vafan. Bättre sent än aldrig.

Gjorde mitt sista religionprov någonsin idag. Fällde nästan en liten tår där. 
Filosofiprov imorgon. Just nu finns det ingen motivation till att plugga in dedär frågorna. Blir väl ikväll/natt.
Får väl lägga ner hela min jävla själ nu sista veckan.

Några IG-varningar har man bannemig fått.
"Vi lärare vet att det inte handlar om din kunskap eller förmåga inom ämnet"
GÖTT! Låter bra där.

Hehe. Jag kan tacka min vän för dedär IGna. Det ska han fan få höra nästa gång jag stöter på honom.
"Shit, var du verkligen värd dedär IGna jag fick i betyg? Tveksamt polarn"

Pfft. Aja.
Mer bilder i bloggen? .. Aao. Det kommer väl.

Snart beställa tid till tatuering och .. även klippning!
Ny piercing är på tapeten med :O .. wooh.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback