Stockholm!

Trevlig utgång i fredags.
Blev kanske inte riktigt vad jag väntat mig.

Hamnade hos någon som jag ... undviker.
Men, vi vet ju även vad för mycket alkohol kan göra med en.

Har även lärt mig att en del personer är idioter och att vissa andra bör tänka på sitt rykte.
Sånt är inte riktigt okej. Alls. Fyfan. Det gäller er båda. Fy!

Har dock aldrig spenderat nästan hela kvällen i en gränd med folk jag inte borde umgås med.
Men, mycket blev sagt det natten. Ja. Herregud. Mycket har jag lärt mig med. Faktiskt.

Det jag tar vara på är att .. du är inte den samma som jag en gång "föll för".
Men. Jag ogillar dig inte och jag är med dig sålänge du vill. Såpp!

Det var det jag ville säga.

Nu är det Stockholm som gäller!
FYFAN! Fest?? :D

Ses på onsdag/torsdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback