I've been expecting you

Ah. Jag vill nog påstå att krogen är en bra vän till mig för tillfället.
Låter ju inte speciellt bra kanske. Pfft.

Dansade "sönder mina skor" med bästa vän.
De andra försvann lite då och då ;)

Hade seriösa, flummiga, vanliga och sex-snack med alla jag mötte kändes det som.
Han som körde oss in till stan körde oss förra gången med.

- du körde oss förra gången med ju!
- jo jag kommer ihåg det!
- vad heter du så jag vet det till nästa gång??
- Mats! och vad heter du som alltid ska till Corner?
- Linn!
- Linn ... Linn på Corner. AH det kommer jag ihåg!

Mats tyckte jag skulle shotta fyra direkt, eftersom vi kom överens om tre förra gången.
Det gjorde jag dock inte. Huhu.

Kändes som att jag träffade människor igår som jag egentligen inte hade behövt träffa ^^
Jag säger alltid så dumma saker. Sånt hör väl till antar jag, meneee .. ibland blir det extremt.

Det blir även denna helgen två dagar i rad festande. Herregud.
Jag börjar bli orolig. Hm.

Skoglunds och Hanna kommer snart så det är nog dags att .. städa.
Det ser förjävligt ut på mitt rum. Men .. äh. Skitsamma ^^

Nu har jag inget vettigt att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback