malmötrippen.

jag säger såhär mycket nu.
Linn Martinsson ska inte bli säljare.

det ska nog några öl till för att jag ska bli sådär innerligt jävla trevlig.
precis så som jag är på krogen! justde!

ja, men nej. så är det iaf.
imorgon ska jag in till halmstad med min kära bästa vän. nya kläder? jatack.
senare på kvällen ska vi ut. ut ut ut! .. idag har jag bara känt mig för vuxen. dock inte hela tiden.

körde moppe ner till stan - INTE VUXET med tanke på att jag faktiskt har B-körkort.
hade ett ärende på banken - fruktansvärt vuxet. gick dock in där i min brors fotbollsshorts.

ah okej. det vart kanske inte så mycket då.
men jag har iaf vart med Hanna .. heeeeeeela dagen. skojar inte.

plus att jag har sökt fler jobb idag.

rubriken?
jo. jag åkte ner för utbildningen till det nya jobbet.
jag var ju aldrig riktigt positiv till detdär ändå. men jag valde redan efter första dagen att åka hem.
det var ju ingenting för mig. men jag träffade väldigt trevligt folk och pratade fan av mig ordentligt med en som hette Tobias. långa samtal i bastun och sen satt jag och snackade med lite trevliga män på hotellet.

alla verkade förstå vad jag "gått igenom" ... haha! ja, de undrar klart man berättar.
jösses. alla 5 ville följa med mig till sweden rock nästa år med. bra, då vet jag vilka jag delar tält med - tre skåningar, en från karlstad och en från södertälje. ahvisst. varför inte?

aaefan.
jag ska hinna städa rummet, åka in till halmstad med jessica och shoppa och även gå ut imorgon.
så nu måste jag nogfan sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback