i vilket fall som ..

så måste jag nog lägga mig snart.
det blev nästan en heldag med Hanna.

först till stefan som för övrigt blir min "personliga tränare" snart. hihi.
sen tog vi tåget in till halmstad. käkade och kollade kläder. UTAN att köpa något. wooh!!
ner till båstad en runda. och sen käkade vi pizza. hähä.

morfar kommer och hämtar mig vid 11:00 imorgon. sen kör han mig ner till malmö.
jag tackar Gud för min morfar. han är den bästa. vi shottade på studenten tillsammans ;) haha. vafan.
går antagligen upp vid 9 imorgon, duschar, frukost och sådär.

inte nervös nu, men det kommer väl.

sa jag att vi ska ut på fredag?
gamla vanliga gänget. absolut väldans trevligt.

känner att mina inlägg bara blir mer och mer intressanta... herm.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback