första dagen som "vuxen"

första dagen som .. herm, vuxen har jag knappast någonting att göra.
har nog bestämt mig att jag faktiskt ska prova på jobbet ändå. herregud.

om en halvtimme ska jag till stefan igen (naprapaten), antagligen sista gången nu.
sen ska jag ut och prova min nya systemkamera som jag fick i studentpresent! wooh!

sen vore inte ett litet bankbesök helt fel heller. suck.
måste man vara finklädd då? åh. äh, fördomar.

har även kommit på min andra tatuering nu!
jessica ska nog göra en likadan ;) muaha! så beställa tid idag står också på listan.
ska dock tänka igenom allting en gång till ang. utbildningen imorgon. hepphepp!

tror till och med att jag ska ut på fredag.
var ju sålängesen jag var ute på krogen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback