beslutsångest.

det kommer lite viktigare val efter studenten har jag märkt.
jag har faktiskt börjat tänka om när det gäller jobbet jag fått.

jag ska på utbildning i malmö på tisdag. tre dagar + fem dagar.
tror det är tre dagar teori och fem dagar praktik.

men som sagt. jag har börjat tänka om. är detta verkligen något för mig?
seriöst. när jag går till jobbet så ska jag fan inte vara tveksam eller depp för att jag har det.
ska jag jobba så ska jag VILJA jobba med.

jag vet dock inte om jag vill detta.
men man kan avbryta utbildningen när man vill och åka hem .
jag har morgondagen på mig.

tror dock inte att jag just nu kan få ett bättre jobb heller.
jag måste nog åka ner där ändå.

om inte annat så är det mer erfarenheter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback