vecka 29, snart borta

det blev visst en liten utgång denna veckan. hehe.
jag har uppdaterat och även blivit uppdaterad. allting känns bra nu.

jag tror det blir bra till slut!

fredag idag. är ledig. yey!
imorgon jobbar jag först 7-13:30 och senare 16:45-21:15
på söndag ser jobbandet likadant ut. så är med andra ord upptagen hela helgen.
sover nog hos mormor och morfar så slipper jag kör hem. det läskiga är att ingen är hemma. Båda är redan i Smögen. haha. helt själv i deras hus.

efter helgen blir det som sagt Smögen.
jag, pappa och brorsan åker upp på måndag. sen är alla andra redan där. jag paxar fram! (så, nu är det gjort)
en hel veckas ledighet på något varmt ställe. jadå!

det som ska göras idag är följande.
- packa
- städa rummet
- träffa jessica
- käka pan pizza och dricka sista colan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback