Hejdå Schmögen

Och hej NYBY!

nä. men. ah.

nästan en veckas semester med släkt och familj i ett megavarmt campingområde... är inte helt fel egentligen.
plus att jag fick "rycka in" och jobba ett dubbelpass imorgon. mh, har nog glömt det mesta säkert. typ nyckelnummer eller vägbeskrivning. suck! haha.

ska leta upp mitt schema och kolla tiderna, måste se om jag faktiskt skulle jobba v32 ändå?
hade jag fått för mig att jag inte skulle. för den veckan är lite speciell. tycker jag nog allt.

inte bara för att jag ska festa lite utan för en annan sak också. hihi.
men det går nog fort, det är bara en jobbvecka kvar till dess... antagligen (Itzhak)

muaha!
nu ska jag sova lite.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback