Utkast: Dec. 3, 2011

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Nej, absolut inte. Men det beror lite på vart jag ska med.

HAR DU BRA KONDITION:
Pfft ...

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
ja, ne ... inte en aning. Ehm .. jo . senaste vi var ute tror jag.  


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, glad, bakis :D


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Utan tvekan, svart.

KAN DU LAGA MAT:
Hade en diskussion med Johan om det igår. Vi kom fram till att jag faktiskt kan göra några maträtter. NÅGRA.

VAD PLUGGAR DU:
Manchester Uniteds spelare.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Det kan diskuteras.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
När jag var hos tandläkaren. Bedövningssrutorna gjorde mig lite .. nervös ^^

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nehe

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Yes!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Ja, antingen mjölk eller pepsi

ÄR DU NYTTIG:
Alltså ....nej.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Förutom småjobb så är det som vårdbiträde inom äldrevården och brevbärare på pååsten.  

ÄR DU BLYG:
Nej, men det beror också på vem man träffar.
och hur mycket man druckit....

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

13:30

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Typ Mario Kart

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Mario Kart ^^

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
3 cider .. 7or.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Samtidigt med bästa vän? Fint va? :D (typ)

JAG SOVER:

Min säng, Johans säng, Jessicas soffa

VAD SA DU SENAST?
Jag tänker inte titta på detta skitprogram.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, kulturfestivalen i Laholm? ^^

VEM HÖR DU AV DIG TILL NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Jessica eller Hanna

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Jag skulle behöva .. kunna tänka klart och få ordning på några känslor här va...  

HAR DU SNYGGA SKOR:
Alltid Converse. Om det inte är värsta snöslaskskitvädret ute .. då .. har jag något annat.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Mamma frågade om jag mådde bra .... jag svarade .... mmmh.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej. Han skulle ... meneeee ... där blev det en fetingdiss från hans sida!

HAR DU KÖRKORT:
Ja

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, men snart!

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Den är slut om några timmar. Men Johan kommer hit ikväll. Woop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback