oj, mycket som hänt

yes, mycket har hänt sen senaste inlägget.

jobbar mina två sista dagar. lördag och söndag.
så jävla sorgligt. kommer nog sakna .. allt som har med det jobbet att göra.
men har sökt annat jobb inom samma "område" - vården..  så får väl hoppas på det bästa.

är väldigt nära på att ha bestämt mig vad jag ska göra till våren.
plugga .. yes. dock i Laholm och till .. ja .. gissa eller?

undersköterska. jag trivs som fan med det jobbet. faktiskt.
tar tre terminer och man kunde skynda på det om man ville. kanske till och med jobba upp till?
då är jag klar i början av 2013? fyfan då är jag 21!! herregud.

men har fortfarande tid att tänka och mer tid att prova på att jobba mer som det.
ska fixa en praktikplats som sjuksköterska med. för att se om man vill ta ännu ett steg inom vården... hua!

är så sjukt avundsjuk på min kollega. han fick tre månaders jobb direkt efter han slutat på det som vi hade tillsammans. fyfan! mmmmh.

aja. godnatt folk.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback