i'm gonna make your head burn

Var ute häromdagen. cooorner. klart. händelserikt må jag säga.
Bara jag och Hanna denna gången. Kändes bra! Inte så mycket folk, meneee .. det blev bra ändå.
Träffade mycket trevligt folk och en hel del otrevligt folk med.

MEN! för första gången hade jag faktiskt en anledning till att säga till en kille att han betedde sig sjukt ooooofräscht. Är alla tjejer från Laholm horor? .. ah ne. det vet jag inte om jag kan hålla med om. Men han tyckte det. Hallo? ^^ "Ni kommer hata mig, men det är det jag vill" ... aja... han lyckades.

Skulle tömma mina byxfickor igår .. fyndar en klocka och en fjäder.
Vafan? Men sen kom jag på vart iaf fjädern hörde hemma. Haha.

sen var jag med om något .. jävligt märkligt.
ni vet när man är riktigt go i bollen .. på grund av all alkohol? ... mina byxben(?) åkte ner heeela tiden, vilket inte var meningen. Sååå .. jag fick den utmärkta tanken på att verkligen dra allt vad jag pallar så att byxorna sitter fast. Det gjorde jag. Och allting satt fast till sist. Riktigt jävla hårt. Fanns inget blod i min ena vad till sist. DEN SOV!

Började till sist halta fram när vi skulle tillbaka till Corner. Haha!!
Sen kommer där 4-5 killar och skriker "BRUUUDAR VARFÖR HALTAR HON??"
- uhuuu .. jag får inte ner mina byxor!
- va?? nee, sitter byxbenet så hårt??
- jaa det går inte! det gör jätteont!!

sen försökte två stycken få ner det .. haha! fyfan vad sjukt. de andra stod mest o hejade på och skrattade.
till sist var jag tvungen att sätta mig ner för jag hade så ont.
- klipp upp mina byxor för fan!!
- vi får inte ner dem!
- snälla! klipp!!
- ÄR DET NÅGON SOM HAR EN SAX!?!?
- AHAAj!! det går ju inte!!
- okej! ... är du med? ..
- JA!! DRA!
- LID NU!!!

Båda drog så mycket att jag lyfte från marken. Fick hålla i den tredje xD Mitt i stan. HAHAHA!
Och Hanna bara stod och asgarva. Jag har blåmärke runt hela vaden nu och några "sprängda" blodkärl. HAHA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback