Hold the line

Jag räddar mina betyg nu! (fan vad hon tjatar om sina betyg hela tiden)
Jag veeeet!! Men hallo .. var kvar efter skolan nere i biblioteket. I tre timmar!

Framförallt projektarbetet men också internationell politik.
Så nice. Himlans bra alltså. Plus att jag har varit på alla lektioner. Matte - IP - Svenska

Snart förtjänar jag verkligen att gå ut på fredag. Alltså faktiskt ^^
Nu ska jag bara springa ikväll och gymma imorgon så är jag klar innan fredag.

Tror jag stannar kvar imorgon igen och gör klart en del grejer. Sen tränar.
Kör pappas bil ju .. muaha! Kunde inte vara kaxigare för tillfället. Wiie. Så trevligt. Att ta den till skolan och sen hem också. Haha! Man blir ju glad.

Ännu gladare blir jag nu när jag ska ta den ut till slingan. Denna bilen har iaf tomgång. Herregud? ^^
iPoden och sen springa som satan. Det behöver jag. Har lite energi jag vill bli av med. Den tänker jag inte lägga på läxor. Det blir som sagt imorgon.

Fan vad flummigt inlägg då.

Men ja. Vänj er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback