En liten hemlighet.

Precis som att allt jag ligger efter i .. kommer ta slut.... så kommer allt annat det också.
Fan så självmordsbenäget allting låter. (kan man ens säga så?)

Men nej. Det är inte riktigt så jag menar.
Men det är lite så man får tänka. Kanske inte om man lever just nu i ett jävligt postivt liv .. så ska man inte tänka. Men vi som lever lite mer .. i det negativa av olika anledningar .. det tar slut. Det gör det. BANNE MIG!!

Vill ni ha ett tips? 
Utbrist aldrig "neeej, jag är svag för militärer" till en....då... militär på krogen. Han tror du gillar honom. Vilket inte var meningen. Kan bero på uttrycket ...som inte heller kom ut rätt. Skulle mer vart "då vill jag inte vara med dig".
Det är inte bra om ni träffas i nyktert tillstånd av en slump efteråt. FYFAN xD hahaha!!    

Jag har några planer denna lördag.
Eftersom att det då är fint väder ska jag springa en runda. HERREGUD!? .. ohja.
Men först ska jag göra klart allting som jag ligger efter i i Internationell politik.

Nä. Jag ska nu göra detdär två frågorna så utförligt som möjligt, sen ska jag läsa på lite om FN.
Imorgon är det bildspel och fotografskrivning till foton. Låter som en plan. Så jag ägnar mig helt åt IPn idag.

Känns som jag iaf står på en tå just nu... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback