Do it like a dude

Jag vill påstå att jag snart är på tårna igen. (som min klassföreståndare sa)
Jag kommer alltså kunna rädda ett antal slutbetyg. Möjligtvis ett lite högre betyg med. I kanske två ämnen. Coolt.
Inte för att jag gillar att diskutera betyg i min offentliga blogg. Hehe.

Nog för att jag missade matten imorse. Men inte av den vanliga anledningen. Nej nej. Jag har då inte drömt något inatt. Så fruktansvärt nice! Jag vet dock om att där finns lite kvar som måste ... ut .. hehe. Snart så! ;)

Det är fredag - om någon missat. 1 april dessutom. Fick höra att några tjejer i klassen lurat pojkvännerna om ....att hon var havande såattsäg. Haha. Tänkte själv på att lura någon ... just den tanken om graviditet hade ju suttit så jävla nice att säga! .. bara att skicka iväg ett sms .. men ack .. så snäll jag är egentligen. Så jag gjorde det inte. Haha .. men det kliade lite i fingrarna.  

Påtal om fredagar.
Varför är vi inte ute!? Naaj. Folk jobbar, folk har inte tid, folk är med sina ANDRA vänner??
Vafan!? Jag som trodde att vi bara hade varandra nu för tiden!? Hopp hopp ;)

Förra gången vi gick ut .. var minst sagt riktigt kul. Vi nöjer oss idag med lite bilder från ... den gången.

Alla bilder nedan är Jessicas.




Enbart i onyktert tillstånd :D pfft.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback